Ce trebuie să faci în cazul unui atac de panică

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

Cei care au trecut printr-un astfel de moment, cunosc acele sentimente de frică inexplicabilă, bătăi puternice ale inimii, durere în piept, dificultăți de respirație, transpirație, amețeală, amorțeală, amestecate cu teama de a nu înnebuni, ameți, a avea un atac de acord sau a muri.

scare you

Acestea pot diferi de la o persoană la alta, însă teama de a nu deține controlul, de senzații negative intense, le putem amplifica sau diminua. În cazul în care avem aceste senzații și gândurile noastre le dă amploare, ne vom confrunta cu un atac de panică, însă dacă le observăm doar, încercăm să le înfruntăm fără a fugi de ele, le vom gestiona. După tehnici de respirații adânci, după eliminarea gândurilor negative, scriind, vorbind despre aceste senzații, înfruntând aceste situații, încercând să rezolvați problemele personale și profesionale, eliminând toate acele situații care vă provoacă astfel de atacuri de panică, le veți atenua, considerabil. Cu cât cereți ajutor specializat mai repede, cu atât veți scăpa mai ușor, fără să intrați într-un cerc vicios al atacurilor de panică.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *